Elmegyek cigiért, csak kicsit esik. EPIC FAIL

| 2009.09.04. 18:01
Megosztás...

Címkék: fail epic fail a dohányzás káros hatásai

A dohányzás káros az egészségre. Valóban.

Úgy döntöttem, mivel csak kicsit esik még az eső, gyorsan kiugrok melóhelyről a kb 5 perc sétára lévő kocsmába cigit venni. Még mielőtt elkezdene rendesen esni megoldom. Az elején a tökéletes tervem működni látszott, aztán a visszaút során összeomlott minden. Elkezdett rendesen, istenigazából szakadni az a kibaszott eső. Szarrá áztam. Nem kicsit, nagyon. Úgy érzem magam, mint akit ruhástól belebasztak egy medencébe.

Amitől igazán epic fail a dolog, az az, hogy amint visszaérkeztem a légkondícionált munkahelyemre, elállt az eső, és kisütött a nap, és most itt ülök csuromvizesen, nézem, ahogy odakünn süt a nap, csipognak a kibaszott madarak. Dögölnének meg, ott ahol vannak.

Ezúton közlöm azt is, hogy rohadt nagy hipochonder vagyok, erre rátesz még az is, hogy megvagyok fázva, valamint az, hogy hajlamos vagyok lebetegedni, belázasodni, mert elég gyenge az immunrendszerem. Szóval ha most nem kapok arcüreg-torok-mandula-tüdőgyulladást, akkor soha.

Egyszóval vigyázzatok, a dohányzás káros az egészségre.

A bejegyzés trackback címe:

https://koztav.blog.hu/api/trackback/id/tr391360409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása