FEZEN és Isten Háta Mögött élménybeszámoló

| 2009.09.14. 16:03
Megosztás...

Címkék: zene sör koncert fesztivál metal fezen merengés isten háta mögött fezen busz palika

Pénteken túlestem életem első FEZEN-jén, ami magával hozta életem első Isten Háta Mögött koncertjét is. Lássuk a pénteki napot, ahogy én láttam.

Két dolgot tudnék említeni negatívumként a fesztiválról. Ezekkel a dolgokkal már az elején szembesültem. Az első probléma a FEZEN busz szervezése volt. Negyed öt körül már a vasútállomás előtt álltunk, ugyanis 17:00-kor kezdődött a Road koncert, amire módfelett kíváncsiak voltunk. A honlapon található indulási idő alapján kiszámoltuk, hogy a fezen busznak 16:39-kor kellene érkeznie, és pont elérjük a koncertet. Ehhez képest a busz körülbelül egészkor döcögött be az állomás előtti térre, rengeteg emberrel a gyomrában. Éppen hogy felfértünk a járműre, egy csomó embernek lent kellett maradnia. A nyomorgást csökkentette volna, ha csuklós buszt indítottak volna, és nem egy olyat, ahol kb 50-60 ember tud maximum (nyomorogva) elférni. (Hogy hogy értük haza visszafele, arról inkább nem beszélek, nem akarom feltépni a sebeket, az a lényeg, hogy több óra differencia van aközött, ahogy kiléptünk a fesztiválról, és hogy megérkeztünk a vasútállomásra)

Második negatívum a fesztivál területének talaja volt, csecsemőfej nagyságú sziklákkal (nem, ezt már nem hívhatom se murvának, se kövecskének). Nem értem, miért nem lehetett ezt máshogy megoldani. Az még hagyján, hogy a színpadok közti terület ilyen volt, de hogy a nagyszínpad előtt (!) a tánctér is ilyen volt, az már fájt. Nekem mondjuk nem fordult ki a bokám, meg nem is fájt a talpam annyira hála az acélbetétes bakancsomnak, de azért voltak jópáran akik a puhatalpú kis cipőcséikben szószerint szenvedtek a talajon.

Ennyit picsogok csupán, most jönnek a pozitív dolgok. A hangosítás: ahol voltam, mindenki kurva jól szólt, hallható volt minden hangszer remekül. A hangulat: szokásos fesztiválhangulat, se több, se kevesebb. A felhozatal: hellyel közzel lehengerlő. Az árak: fesztiválszinten nagyon kedvezőek, bár most hallottam egy ismerősömtől, hogy a VIP zónában 80 Ft volt egy sör, és majdnem sokkot kaptam. Szegény "sztárok". Pff. A kaját nem próbáltam, többek szerint ár érték arányban kiváló volt.

Az est fénypontja mindenféleképpen az általam nagyra becsült, tisztelt, egekig magasztalt Isten Háta Mögött zenekar koncertje volt. A blogunk neve, a Közelítő Távolító is ezt a tiszteletet jelzi, ugyanis az együttes rendelkezik egy ilyen című számmal...

A koncertről csak egészében tudok nyilatkozni, nem fogom számonként elemezni, és ecsetelni hosszú sorokon keresztül, hogy pl milyen volt a hangosítás. Az érzésről tudok beszélni, amely fantasztikus volt, egyszerűen éltem ezt az elmebeteg, progresszív metálmuzsikát, amelyet közel tökéletesen adtak elő, és láttam rajtuk, hogy ők is ugyanúgy élvezik a zenét, mint mi. Ez a mai zenekaroknál nagyon nagyon ritka. Nem érdekelte őket, hogy kevesen voltunk, nem érdekelte őket semmi, csak adni akartak. Sikerült. Megkaptam tőlük életem eddig legjobb koncertélményét. Köszönöm srácok.

A bejegyzés trackback címe:

https://koztav.blog.hu/api/trackback/id/tr341381385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása