Merengés: Van helyünk a BL-ben...

| 2009.09.17. 18:33
Megosztás...

Címkék: foci liverpool debrecen dvsc bl loki bajnokok ligája merengés debreceni vsc

Nem igazán foglalkozom a focival, VB-t és EB-t szoktam csak nézni, de most, hogy a Debrecen jóvoltából 14 év után ismét magyar érdekeltje is van a Bajnokok Ligájának, úgy döntöttem, hogy többé-kevésbé figyelemmel kísérem az eseményeket (a Loki meccseit mindenképp megnézem).

Kedden lementünk a "kedvenc" kocsmánkba, a Marseilles - Milan meccset, ami igencsak pörgős volt, szerintem, megérte azt a pár sört :) Tegnap pedig ugyebár Liverpool - DVSC volt, azt pedig kötelező...

 

 ...attól függetlenül, hogy 1-0 lett a vége, én szeméy szerint meg voltam elégedve a fiúkkal, szerintem jól játszottak. Bár rengeteg középpályán elveszített labdánk volt, (ha jól emlékszem a gól is egy ilyenből született) összességében nem éreztem a Lokin, hogy meg lett volna ijedve az Angoloktól, sőt. Egyéni teljesítmények terén először mindenképp Poleksič-et emelném ki, egyszerűen hatalmasakat fogott, pedig Gerrard és Torres elég sűrűn megdolgoztatta.

A gól szerintem egyértelműen védői hiba, a kapusunk ott is nagyot védett. Azt vettem még észre, hogy Leandro nem sokat szerepelt, kb 2-3 alkalommal említette a nevét a kommentátor.

Ez volt ugye az első meccsünk, tehát még egyáltalán nincs veszve semmi (nem úgy mint a válogatottunk esetében, ahol ugye matematikai "esély" még van, de az gyakorlatban ugye 0), lesznek még itt győzelmek, én úgy érzem. A csoportban a másik meccs, a Lyon - Fiorentina is 1:0-val végződött, tehát az E csoport jelenlegi állása nem túl bonyolult:

  

HAJRÁ LOKI, HAJRÁ MAGYARORSZÁG!

A bejegyzés trackback címe:

https://koztav.blog.hu/api/trackback/id/tr601388942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingram 2009.09.18. 15:09:42

Vasárnap elpicsázzuk őket,
hajrá Fradi!
süti beállítások módosítása