Sokak által nem ismert MSN kultúra

| 2009.09.24. 16:20
Megosztás...

Címkék: msn borzalom fiatalkorúak gyökerek merengés

Néhány szót szólnék a főként fiatalabb (10-16 éves) korosztály msn-ezési szokásairól. Számomra szembántó, fájdalmas, gyilkos dolgok ezek.

Az első ilyen dolog, amivel szembesültem, az az "alszok", vagy kockábbaknál "seedel a gép, alszok" állapotjelző üzenetek. Kérdésem lenne: ha alszol, akkor minek vagy bejelentkezve msnre? Ha seedel a gép, miért nem jelentkezel ki? A gép működésének ha jól tudom nem elengedhetetlen feltétele az msn futása.

Szintén botrányos a "nem vagyok a gépnél" állapot, de szemet hunyok felette, ha nem egy napig látom valaki neve mellett. Ha kimegy szarni, kávézni, kajálni, akkor nincs a gépnél, oké, de hogy valaki szándékosan írja ki ezt, hogy ne zavarják, azt nem tudom megérteni. Erre van ugyanis a csodálatos "elfoglalt vagyok" üzenet, amely magában foglalhatja azt is, hogy az illető most mást csinál, és nem akarja hogy zavarják, de életbevágóan fontos ügyekben még el lehet érni.

Térjünk át az állapotjelző üzenetekről a nicknév választásra, és színre. A kiolvashatatlanul sokszínű (főleg lila és pink színekben láttam eddig ilyet, hímnemű egyedeknél is!!!), és betűtípusú borzalmasan hosszú nevek. Pl.: Cejetnivaló SecksybEjby. Ilyenkor tudjátok mi fog el? A hányinger, émelygés. Nem szeretem az ilyet. Szerintem nem vagyok vele egyedül. Véleményem szerint konkrétan alacsony IQ-ra lehet következtetni ezekből a nicknevekből.

A helyesírási hibákat hiába húzza alá az msn (azt hiszem aláhúzza), ezeket nem érdekli, félig angol félig magyar hablattyal, rengeteg általános iskolást megszégyenítő nyelvtani hibával, kurva sok felesleges rövidítéssel tűzdelik a párbeszédeket. Borzalmas.

Szerencsére nem sok ilyen partnerem van msnen, de azért akadt egy pár már. Most lehet, hogy faszkalapnak gondoltok, de én ilyen dolgokért simán letiltom a kevésbé ismert és szeretett, esetleg újdonsült msn partnereimet.

A bejegyzés trackback címe:

https://koztav.blog.hu/api/trackback/id/tr941383998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kreff Úr 2009.09.24. 20:34:22

A poszt minden egyes mondata szívemből szól... :P

vezérdinka 2009.09.25. 20:44:09

Ugye ezek az emberek pedig külön társadalmi réteget képviselnek (legalábbis nálam). A cifrábbnál cifrább színek, betű"stílusok" és persze cseppetsem fantáziadús nevek mögött megbújik valami, ami még ennél is szánalmasabb. Mikor 1-1 ilyen egyed köszön, véleményt nyilvánít vagy csak simán megnyilvánul, mert azt hiszi, jópofa.. idéznék 1-2 ilyen dolgot:
[sya, cya, cyah, xia, xyah...és társai]
Persze ittvannak még annak az eredményei is, hogy anyu és apu némely esetben totál feleslegesen fizeti ki a 20E feletti összeget a tankönyvekért:
[wok, waok, szerííí, a -csi "szócska(?)" használata, ha kell, ha nem (bár ált. nem)... és társai]
..és az elmaradhatatlan elköszönések:
[ppppppuuuuuuxxxxaaaaaahhhhhh, <3 és társai]
Lehet, hogy könnyen beszélek, hiszen 20 éves fejjel megint másképp ítéli meg az ember az ilyen baleseteket. Az viszont biztos, hogy én is lány vagyok és én is voltam 16 éves.. de soha(!!!) nem éreztem arra késztetést, hogy ilyen módon tűnjek ki a társadalomból. Talán majd ez lesz az a generáció, amelyik kitalálja, hogy választott érettségi tárgy: "msn-szleng" közép -és felsőfokon

És nem mellékesen megjegyzem, nem ezek a kockák, mert némelyik még egy progit sem tud telepíteni. :]

Marc94 2009.09.26. 21:32:06

sok igazság van benne de szerintem túlzottan általánosítottál.

methodzorz 2009.10.07. 09:52:52

msn generation : 4 nap (L) lávollak puszinyuszim

anyud büszke lehet rád csillagom...
ettől leszünk kurvára központiak, igényesek, nagyok.
nem baj, még annyit süllyed az ilyen "egyedek" IQ szintje 20 éves korukig hogy utána már nem lesz hova

nlite! 2009.10.11. 16:41:40

Hé tök véletlenül idetévedek, erre a poszt írója Kecskés Attila :D sokra vitted fijam.

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.10.11. 22:58:11

@nlite!: Valamit azért szűkíthetnél, hogy honnan ismered? :D

nlite! 2009.10.12. 08:25:33

Csabán együtt jártunk suliba :) Asszem még weblapot is csináltam aaaa... mi is (volt) a zenekarotok neve ? :) Amúgy hogy kerültetek a napiszar "testvér-szarok" rovatába ? :D

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.10.12. 08:44:45

@nlite!: Castaway... akkor vágom ki vagy:D Napiszaréknak meg írtunk egy mailt...ennyi :P

Gulyu84 2009.10.12. 11:45:30

Nekem folyamatosan megy az MSN :S Nem azonnali üzenetváltásra tökéletes rengeteg cimbivel így tartom a kapcsolatot. A többi stim

A Blog állat, Így tovább ;)
süti beállítások módosítása