Olvasói merengés: Miről is beszélnek?

| 2009.10.08. 19:40
Megosztás...

Címkék: parlament világvége 2012 melegrekord holnapután képmutatás merengés olvasói

Kaptunk ma egy mailt -edi- nevű olvasónktól, nem is tudom milyen apropóból. :D Egy kis szemrehányás ez a nagymenőknek s mivel nekem tetszett, gondoltam kiposztolom (úgy sejtem ez volt a cél :D ), íme:


Holnapután. Ez csak egy a számtalan katasztrófafilm közül, melyek az emberiség jövőjét mutatják be. A lényeg mindegyik (ehhez hasonló) filmben, hogy eljön a világvége, felborul minden, valaki rájön a megoldásra, de ugye ott vannak a politikusok, meg az olajtól igencsak függő fejesek, akik nem hagyják jóvá, hogy bárki bármit is tegyen, de aztán mégis megmenekül mindenki.


Ma mi is a helyzet?

Melegrekord, hetekig tartó esőzések, földrengések, cunami... és ugye áldozatok ezrei (lehet, hogy keveset mondtam) évente. Kit érdekel? Úgy értem, engem igenis érdekelne, de könyörgöm, rajtam kívül kit még??? Eu-s törvények, eu-s adók, eu-s disznóvágás. Minden eu-s, kivéve a gondolkodásmód. Merthát ugye ilyen-olyan konferenciák mindig is voltak, melyek témája a globális felmelegedés következményeinek enyhítése körül forgott, de azokra a konferenciákra sem biciklivel mentek ugye a politikusok. A Parlamentbe sem biciklivel, metróval vagy busszal járnak. Könyörgöm. Veszek egy párszázezres kosztümöt, felmegyek Pestre, beülök a Parlamentbe és mondok egy órás beszédet, miközben megint vesztünk egy órát. Egy óra. Kurva kevés időnek tűnik. Ám hiába a hatalmas tervek a "gazdasági világválság" ellen, hiába minden. Mikor már nem leszünk sehol, akkor milyen jó lenne még egy óra. Hogy jöhessen valaki, aki rájön a megoldásra, aki a sárgaföldig tiporja a politikusokat meg az olajtól igencsak függő fejeseket, és aki megmenti a világot.
De Ti járjatok csak autóval, menjetek tüntetni a Kossuth térre, harcoljatok a cigányok meg más dolgok ellen, mert ezek fontos dolgok ám. (én is utálom őket, de szarok is az egészbe).
Állítólag 2012 a világvége, én nem hittem el, mikor ezt hallottam. 20 éves vagyok, nekem ez még túl korán lenne. Túl fiatal vagyok, talán túl jól érzem magam a párommal... nemtudom basszameg. Na mindegy. Majd re a pokolban.

-edi-

A bejegyzés trackback címe:

https://koztav.blog.hu/api/trackback/id/tr891437164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúrófény 2009.10.19. 07:18:14

'1 1temi Tanár mondta(elhúnyt 1981) "Amit ma a világ fegyverkezésre fordít, azt a környezet szennyezés meg állítására, visszafordítására kellene költeni!Különben kipusztulunk Világháború nélkül is! 2050re" A lejárat közeleg, jelei is vannak!
süti beállítások módosítása