TECH: Renkívül fontos újítás a Firefox 3.6-ban

| 2009.10.14. 08:14
Megosztás...

Címkék: tech mobil geek firefox telefon mobiltelefon maemo találtam giroszkóp fennec nightly mi a fasznak firefox 3.6 3.6 latest trunk



Találtam egy cikket az IT Cafén, gondoltam meg kell osztanom veletek.

Szóval hamarosan itt az új verzió, én pedig el tudom képzelni a Mozillás srácokat, mikor már rohadtul unják magukat és agyalnak, hogy vajon mit lehetne még belenyomorítani szerencsétlen böngészőbe... ekkor pattan ki a szikra valamelyik fejéből, s ennek eredményeképp egy grandiózus újítást építettek be a FF 3.6 legújabb bulidjébe, giroszkópos notebookokon forog és zoomol az oldal, ahogy a gépet mozgatod... íme a video róla:

 

Jó, szép meg látványos meg minden, de könyörgöm, MINEK??? Telefonokban (azaz a Firefox Maemo-s változatában, a Fennec-ben) megértem, de laptopba minek? Úgysem lehet átrakni az oldalára a billentyűzetet, akkormeg minek?

Egyébként novemberben készülnek kiadni a 3.6-os FF-ot, amiben a Mozilla szerint nem lesznek nagy változások, hanem sebességoptimalizálás a cél (gyorsabb indulás, könyvjelzőkezelés, lapkezelés, előzmények a címsorban, stb, stb). Reméljük sikerül nekik a cél, mert engem nagyon tud idegesíteni, az akadás, amit művel ha már nagy az előzménylista...Törölni meg nem szeretem, mert ugye minden bukmárkolni, ha úgyis megjegyzi :P

@IT Café

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koztav.blog.hu/api/trackback/id/tr311448995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása